اخبار روزفناوری

توسعه دهنده God of War ممکن است یک IP جدید بسازد

توسعه دهنده God of War ممکن است یک IP جدید بسازد

سونی سانتا مونیکا، استودیویی که عمدتاً به خاطر فرانچایز God of War شناخته می‌شود، ممکن است روی یک IP کاملاً جدید کار کند. با توجه به اینکه کوری بارلوگ بعد از کارگردانی موفقیت آمیز ریبوت فوق العاده موفق God of War، تمایل خود را برای ایجاد یک فرنچایز جدید ابراز کرد. در آن زمان، بارلوگ تاکید کرد که باید ابتدا سونی را متقاعد کند، اما یک رزومه LinkedIn از یک سرپرست شخصیت سونی سانتا مونیکا (نقش روی برد ResetEra) نشان می دهد که او در تلاش خود موفق بوده است.

این توسعه‌دهنده قبل از رفتن به استودیوی Striking Distance و ساخت The Callisto Protocol روی God of War و God of War Ragnarok کار کرد. در مرحله بعد، آنها قبل از بازگشت به SSM در قسمت آینده در فرنچایز Subnautica برای Unknown Worlds کار کردند:

استودیوی سانتا مونیکا فرصت بازگشت به عنوان ناظر کاراکتر، مراقبت از کل خط لوله توسعه کاراکتر در IP جدید خود را ارائه کرد، بنابراین در اینجا، خوشحالم که دوباره با خدمه کار می کنم و شخصیت ها را به داخل هل می دهم. بازی های ویدیویی با هم.

برای یادآوری، کوری بارلوگ نه جدیدترین ورودی God of War را هدایت کنید، هدف راگناروک، که در اکتبر 2022 راه اندازی شد و مورد تحسین منتقدان و تجاری قرار گرفت. بارلوگ فقط به‌عنوان تهیه‌کننده روی آن کار می‌کرد، بنابراین شاید قبلاً چیز دیگری می‌پخت. به این ترتیب، مالکیت فکری جدید ممکن است چندان دور از فاش شدن نباشد.

در حال حاضر هر کسی حدس می‌زند که ممکن است درباره چه چیزی باشد، اگرچه شایعات نشان می‌دهند که ممکن است در یک محیط علمی تخیلی تنظیم شود. با توجه به شجره نامه عالی سونی سانتا مونیکا، طرفداران هرچه که بسازند، مطمئناً مشتاق کسب اطلاعات بیشتر خواهند بود. ما شما را در جریان هر گونه شایعات و/یا اخبار رسمی بیشتر به محض ظاهر می‌کنیم.

به هر حال، طرفداران God of War نباید نگران باشند: استودیو کالیفرنیایی مطمئناً IP ارزشمند خود را رها نمی کند. برعکس، به نظر می‌رسد که آنها تیم‌های جداگانه‌ای را برای مدیریت همزمان دو فرنچایز تشکیل داده‌اند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا